Alla inlägg den 30 november 2010

Av Christine - 30 november 2010 20:19

Blev inget inlägg igår då jag ärligt talat var ganska trött. Det blev en seg måndag då jag gick upp lite över 5 för att göra mig iordning för att åka till praktiken, men så blev det inte. På grund av den hårda vinden, massor av snö, sena bussar och innesnöade kollegor/handledare så fick jag vara hemma igår. Dagen var väldigt seg då den endast betsod av plugg i princip så något inlägg igår orkade jag inte göra.

 

Imorse gick det mycket bättre att ta sig till förskolan, bussarna var i tid och min handledare var på plats. Blev en innedag på förskolan då det var -10 grader och det är lite för kallt för barnen att gå ut i. Satt inne med dem och gjorde julkort med olika former och pyssel i olika former (former är fokus för mig under vfun), jätte fina blev korten. Imorgon kommer min lärare från högskolan och skall bedöma mig, skall faktiskt sitta och göra julkort med barnen medan hon observerar mig. Efter detta blir det samtal med henne och min handledare, kommer nog vara ganska slut imorgon.

 

Annars idag så hann jag in om affären och handlade lite, när jag kom hem satte jag genast igång med att göra lussekatter! Mums, kände att jag behövde göra något annat än skolgrejer ikväll då tanken på lärarbesöket imorgon gör mig aningen nervös. Har blivit middag ikväll och nu blir det tv resten av kvällen, skall ta hand om hjärtat lite extra då han dragit på sig en faslig förkylning (märktes inatt).

 

Christine

Av Christine - 30 november 2010 18:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards