Alla inlägg den 21 november 2010

Av Christine - 21 november 2010 20:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Christine - 21 november 2010 15:30

Igår var jag och henke på födelsedags firande hos en lagkompis till henke. Riktigt trevligt var det, trevligt folk och god tårta och snacks :) Blev även en tur ute sedan, dock inte långvarigt, var inte så roligt. Natten avslutades med "nattamat" på Mc Donalds, så gott sån mat kan vara när man är hungrig efter en fest kväll. Sen tog vi bussen hem.

 

Sov länge idag och det var riktigt skönt, har annars tagit det lugnt idag, tog en promenad till ica och storhandlade inför veckan så är det klart. Har även suttit och funderat ut lite julklappar, dock inte det lättaste.

 

Ska kolla vidare efter julklappar och lite julgardiner så det blir ännu mysigare till jul, sen blir det god middag ikväll och mys med den finaste jag vet! <3 Imorgon blir det bussen till hörby för praktik....

 

Christine

 

 

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards