Alla inlägg den 23 november 2010

Av Christine - 23 november 2010 21:44

När jag gick och la mig igår kväll var jag rädd för att det skulle bli snö så det var svårt att ta sig till praktiken, men imorse när jag gick upp var det minsann bara regn och slask, inte mycket bättre det, men till förskolan kunde jag ta mig i alla fall. Och skönt var det, drygt att behöva ta ige en dag sen till jul.

 

Fick även ett halvtidsomdömme på praktiken idag som var mycket bra,  ser ut som jag har klarat mig igenom allt jag skall fixa under praktiken och det är skönt! :) Var bara inne idag på förskolan på grund av det dåliga vädret men vi hade det lite extra mysigt ändå, tända ljus lite jul pyssel och sånt roligt!

 

Imorgon är det upp tidigt igen, kanske sover en timme längre, så jag kan sluta och passa in att träffa Henke i stan imorgon eftermiddag, skall nämligen kolla efter lite julklappar. :) Nu blir det till att se Desperate Housewifes och sedan Cougar Town och sen blir det sängen.

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards