Alla inlägg den 16 november 2010

Av Christine - 16 november 2010 20:23

Imorse ringde klockan 05.20 och jag var inte ALLS sugen på att gå upp ur sängen, speciellt inte när vissa andra får sova länge, en dålig sak med dagen, (men jag tog mig upp). Dagen har spenderats på förskolan med de underbara barnen, en av de bra sakerna idag. Idag skulle jag hålla i en aktivitet med fokus på former, min handledare skulle under tiden filma detta. (skall användas till uppgift i skolan) Aktiviteten/samling gick verkligen jätte bra, jag var helnöjd och barnen tyckte det var roligt. När jag sedan skulle kolla på filmen, hur den blev och så vidare, då startade den inte. Error stod det över skärmen - SKIT SKIT SKIT!!!  Jag hoppades på att jag skulle få den till att funka på datorn när jag kom hem. 

 

Väl i kristianstad stack jag in om och köpte ett par gummistövlar som jag kan ha på förskolan, är ett måste nu i slaskens tider. Efter detta begav jag mig hem, lagom irriterad över filmningen var jag och detta fick ju henke ta. Han kollade på skivan och kunde konstatera att filmen var borta, skivan som filmen låg på hade fått ett hack mitt under inspelningen. Yey! Så det blir till att filma en annan aktivitet, SKIT SKIT SKIT, man kan ju bara hoppas på att den blir lika bra. Jag har alltså varit lagom småsur och irriterad idag.

 

Henke var dock en ängel och lagade middagen ikväll, tack älskling! <3 Imorgon är det förskolan igen, hoppas på en bättre dag och utan filmning imorgon. Nu blir det tvn och sen sängen.

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards