Alla inlägg den 24 november 2010

Av Christine - 24 november 2010 21:33

Denna dag började inte så bra då jag vaknade och fikc genom fönstret se att det var snö ute. Tog mig till busshållplatsen och fick stå och vänta på en stadsbuss som var 10-15 minuter försenad och som dessutom var fullproppad. Frågade busschauffören om jag kom till att hinna med bussen till hörby som skulle gå inom 8-10 minuter, han svarade att ja kanske, så ringde han och kontaktade busschauffören till bussen mot hörby för att invänta 1 minut förr oss som skulle med den bussen, vi var några stycken. Vanligen brukar jag få vänta på hörby bussen i 10 minuter på morgonen men denna morgonen fick jag springa, och jag/vi hann precis, det dåliga, som gör mig riktigt irriterad är att busschauffören till hörby bussen struntade totalt i att vänta den där extra minuten, han bara körde, tur att man kan springa, äldre kan inte det!!! Riktigt irriterad var jag.

 

Dagen för övrigt har bestått av pulka åkning med barnen, riktigt skoj, någa turer tog jag minsann! :) Nu blir det till att se klart Grey's Anatomy sen sängen, tidig dag imorgon med, får se om man hinner med bussen!

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards