Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

BB, vin och Puben :)

Av Christine - 25 februari 2011 20:03

I eftermiddags städade jag faktiskt lägenheten lite och diskade sen gick jag ner och hälsade på Sandra och Elin i studentkorridoren, satt och snackade lite skit. Blev även bestämmt att vi dra till Kåren ikväll för att ta något gott att dricka :) Får se hur kvällen slutar. Nu håller vi i alla fall på att laga mat, kycklinggryta blir det, sen ska jag göra mig iordning, sen går jag ner till Elin vid 10, ska kolla BB tillsammans med lite vin, sen kåren efter det.

 

Får se vad som händer imorgon, kanske stan en runda.

 

Christine

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 11 april 2011 22:12

Idag är det måndag och idag åkte jag till kristianstad för att klippa mig, med följde Emma som var ledig och inte hade något för sig idag, hon var mitt stöd hos frisören, haha. Jag klippte faktiskt av mig håret, la i lite mörkare slingor så nu känner...

Av Christine - 3 april 2011 19:22

Denna helgen har varit ganska så fullsmockad. I fredags blev jag upphämtad av en kompis, vi körde till byn, köpte lite sprit, jag köpte min klocka, vi handlade lite mat och sen åkte vi in till Nova Lund och mötte upp två andra vänner, behövdes lite n...

Av Christine - 31 mars 2011 21:24


Igår var det fest med tjejerna och sedan dans på kåren, var riktigt kul trots att det inte var så mycket folk. La mig vid halv tre tiden och de andra ja, enligt ryktena var de uppe liiite längre, haha. Men men, jag var glad jag kom i säng hyfsat tidi...

Av Christine - 29 mars 2011 18:10

Så, då var man tillbaka igen efter ett uppehåll som har varit ganska rörigt, ledsamt och förvirrande av olika anledningar.    Just nu bor jag i allafall hos mina föräldrar, ska jag bo här i en månad innan jag flyttar till egen lägenhet, som jag s...

Av Christine - 8 mars 2011 21:40

Igår var jag inte hemma på hela dagen nästan. Var först praktik hela dagen sen åkte jag hem om en snabb runda sedan åkte jag hem till Emmy och Igor och umgicks med dem och deras dotter. De bjöd mig på middag också och det var jätte gott, super tacksa...

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards