Alla inlägg den 2 november 2010

Av Christine - 2 november 2010 20:07

Igår blev det inget inlägg, hade inget internet på hela dagen, ganska irriterande, speciellt när man skulle skicka in ett arbete. Men det gick, man får ju testa sig fram, så jag landade på balkongen där jag fick internet så jag fick in arbetet, haha.

 

Annars igår, så hände det inte speciellt mycket, fick pluggat en del och gjort iordning lägenheten lite. Idag har jag varit i skolan mellan 9 och 14, ganska intressant dag, matten var framförallt givande för mig då jag ska jobba med dagens matte tema på min förskola under vfun.

 

Måste bli lite nya tag känner jag, har så mycket att göra i skolan att snart hopar sig allt, men tiden räcker inte riktigt till. Vet inte hur jag ska lyckas....

 

Imorgon är det dax att bege sig till förskolan för fältdag, kul att träffa alla barn igen. Nu blir det att ta det lugnt, snart är det ju de desperata hemmafruarna! :)

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards