Alla inlägg den 11 november 2010

Av Christine - 11 november 2010 19:52

Idag har det som varje dag denna vecka varit full rulle på förskolan, inte en lugn stund. Efter att kommit hem har jag bara tagit det lugnt, hjälpt Henke med lite skolarbeten.

 

För övrigt händer inte mycket ikväll, titta på tv och sen packa lite. Imorgon åker nämligen jag och henke hem till mina föräldrar, jag stannar hela helgen och henke åker till sina föräldrar på söndag. Får se vad helgen har att erbjuda hos mamma och pappa, troligtvis god mat, skit snack, trams och massa annat. Jag får inte glömma att det blir 20 års fest hos linda på lördag, ska bli skoj :) och det är ju fars dag på söndag.

 

Nu ska vi faktiskt fortsätta med att spela det traditionella spelet yatzy, faktisk skoj, fick noja på det när vi var och hälsade henkes bror i danmark. Nä, nu åter till spelet och tvn :)

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards