Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

handlat, städat och slappat :)

Av Christine - 6 mars 2011 22:17

I eftermiddags gick jag faktiskt iväg mot affären och handlade lite, riktigt skönt väder var det dessutom, inte alls fel. När jag kom hem fick jag ett ryck och städade lägenheten lite, sedan dess har jag inte gjort mycket dock, bara slappat i soffan. Känner mig ganska rastlös eller uttråkad eller vad man ska säga, henke är ju iväg så jag har ingen att snacka med. :( Syrran kanske kommer upp en kväll och håller mig sällskap sen ska jag nog hälsa på Emmy och Igor ett par kvällar, orkar inte sitta själv.

 

Nu har jag precis kollat på BB och snart blir det sängen, men inte riktigt än, kommer inte kunna somna än eftersom det två dagar i rad blivit sena nätter. Imorgon ska jag däremot till praktiken så då ska man upp innan 7 och en fullspäckad dag på det! Vet inte om man ska skratta eller gråta, trivs inte riktigt på praktiken, men man får kämpa helt enkelt! Sov gott!

 

Tänker på dig hjärtat!    

 

Christine

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 11 april 2011 22:12

Idag är det måndag och idag åkte jag till kristianstad för att klippa mig, med följde Emma som var ledig och inte hade något för sig idag, hon var mitt stöd hos frisören, haha. Jag klippte faktiskt av mig håret, la i lite mörkare slingor så nu känner...

Av Christine - 3 april 2011 19:22

Denna helgen har varit ganska så fullsmockad. I fredags blev jag upphämtad av en kompis, vi körde till byn, köpte lite sprit, jag köpte min klocka, vi handlade lite mat och sen åkte vi in till Nova Lund och mötte upp två andra vänner, behövdes lite n...

Av Christine - 31 mars 2011 21:24


Igår var det fest med tjejerna och sedan dans på kåren, var riktigt kul trots att det inte var så mycket folk. La mig vid halv tre tiden och de andra ja, enligt ryktena var de uppe liiite längre, haha. Men men, jag var glad jag kom i säng hyfsat tidi...

Av Christine - 29 mars 2011 18:10

Så, då var man tillbaka igen efter ett uppehåll som har varit ganska rörigt, ledsamt och förvirrande av olika anledningar.    Just nu bor jag i allafall hos mina föräldrar, ska jag bo här i en månad innan jag flyttar till egen lägenhet, som jag s...

Av Christine - 8 mars 2011 21:40

Igår var jag inte hemma på hela dagen nästan. Var först praktik hela dagen sen åkte jag hem om en snabb runda sedan åkte jag hem till Emmy och Igor och umgicks med dem och deras dotter. De bjöd mig på middag också och det var jätte gott, super tacksa...

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards