Alla inlägg den 17 november 2010

Av Christine - 17 november 2010 20:57

oj oj oj, ikväll är jag trött, har varit en underbar dag på förskolan där jag idag gjorde ett experiment med dem, som de uppskattade mycket.

 

Annars så har jag ikväll hunnit med att skriva delprovet i naturvetenskapen som hörde till experimentet jag gjorde på förskolan, så det kändes bra. Jag har även kollat efter lite julgardiner, får se om det blir några sådana, har flera fina på elleos och jotex.

 

Även ikväll har henke lagat middag, han är en ängel, under vfun försvinner orken när man kommit hem så att han lagar middag är väldigt skönt :) Nu är det Grey's Anatomy på tv, efter det blir det sängen, ska bli skönt :) och snart är det helg, får se hur det blir då, om man skall åka någon stans eller om man blir hemma och pluggar.

  

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards