Alla inlägg den 9 november 2010

Av Christine - 9 november 2010 20:45

Igår blev det inget bloggande, varför? jo för jag var hemma hos mina föräldrar och firade min pappa som blev hela 46 år gammal. Grattis pappa! Annars så var det första dagen på vfun igår och det gick jätte bra började direkt med att introducera formerna lite som jag skall jobba med de komman de 4 veckorna.

 

Idag var det dax att fortsätta med att introducera formerna, fick göra det idag med och lite mer noga då 15 timmars barnen var med idag. Jag hade mysstund då vi läste en mosterberättelse (som inte var så läskig) sen hade jag form introduktion och form jakt, mycket uppskattat.

 

Resten av kvällen kommer bestå av Desperata hemmafruar såklart sedan Cougar Town och sedan sängen, för imorgon blir dt upp tidigt som vanligt för att ta bussen till förskolan.

 

Men... nu är det såhär att Sofia Werlin på bloglovin.com har utmanat mig, och själklart skall jag ta mig an detta! :)

 

4 tv program jag ser på:

- Greys Anatomy

- Desperate Housewifes

- Cougar Town

- CSI

 

4 saker jag gjort idag:

- Haft en fantastisk dag på förskolan

- Somnat på bussen hem (chauffören fick väcka mig, skämdes sönder)

- Handlat nya vinter stövlar

- Skrivit ett kortare arbete

 

4 saker jag längtar efter:

- Vara klar med utbildningen

- Jul och "lovet"

- Bli helt klar med lägenheten

- En miljon vinst :)

 

4 saker på önskelistan:

- återigen, en miljon vinst

- färdigutbildad

- bli helt klar med lägenheten

- börja komma igång med träningen

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards