Alla inlägg den 19 november 2010

Av Christine - 19 november 2010 22:51

Har varit en lång dag idag, förskolan tidigt imorse, sen stan efter det för att kolla julklappar och lite sånt, sen handla lite gott till ikväll.

 

Nu har vi precis kollat klart på idol, och jag får lova att säga att jag gillar Minnah och Jay bäst och hoppas på dem i finalen. Att wiese åkte ut gjorde mig inget, gillade inte honom. Nästa fredag då sitter jag, henke och några kompisar på malmö arena för att se på idolerna, ska bli riktigt skoj! :)

 

Imorgon blir det till att sova lääänge efter en lång vecka, sen blir det ica, ta det lugnt, göra sig iordning för att åka på fest. :) Nu tror jag bestämt att jag hör sängen ropa så smått, drar mig nog dit om en stund.... ;)

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards