Alla inlägg den 22 november 2010

Av Christine - 22 november 2010 21:02

 

Imorse var det lika svårt att gå upp som vanligt, blir dock segare ju längre veckan går, får vara nöjd att jag kom upp över huvud taget, haha. Varit på förskolan, har redan gått 2 veckor, tiden bara rinner iväg. Imorgon ska jag och min hndledare göra ett halvtidsomdömme så vi kan kolla lite hur jag ligger med det jag skall ha klarat av under vfun. Vet redan nu att jag har några saker att jobba på, tur att det är två veckor kvar så man kan jobba på det.

 

Ikväll var det även dax för Henke att sätta igång med träning igen, inte alls avundsjuk då hans träningspass endast består av fys och styrka tre gånger i veckan fram till jul. Mohahaha! (hade dock varit bra för mig med)

 

Har hunnit kolla på top model ikväll, under tiden fixat lite med skolgrejer, nu är det csi på tv sen blir det pensionärsjävlar, :) Imorgon = upp i ottan, hoppas på snö FRIA vägar imorgon och resten av veckan så man kommer från och till förskolan. Gillar inte riktigt denna snö, visst är det mysigt nu när julen närmar sig, men endast i måttliga mängder. Nu tillbaka till tvn och lite skolfix sen sängen.

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards