Alla inlägg den 7 november 2010

Av Christine - 7 november 2010 16:43

Nu är vi hemma igen efter en långhelg i danmark, har verkligen varit en toppen helg.

 

I torsdags  eftermiddag tog jag och henke tåget mot danmark för att hälsa på henkes bror. Tågresan tog hela fem timmar, passade på att göra alla skol grejer inför vfun så nu är det gjort och tågresan gick snabbare än vi trodde, skönt det! När vi kom fram vid halv 10 blev det bara att ta det lugnt och käka lite fika.

 

Fredagen bjöd på stan och fika och på kvällen blev det tacos, god dricka och idol! :) På lördagen blev det också stan lite, en mys-tröja rikare, och fika/lunch. På kvällen blev det mindre middag och mycket spel, yatzy, buzz och wii, riktigt kul. Det var inte jag som var förloraren denna kväll, haha. Tack för helgen än en gång!

 

Idag då var det dax att ta tåget hem igen, denna gången gick tågresan dock lite segare. Nu är vi hemma igen och ska bara ta det lungt resten av kvällen. Imorgon börjar min vfu i Hörby,vilket betyder fyra veckors praktik på förskola, me like! Sen imorgon eftermiddag blir det till att åka hem och fira pappa som fyller år. Nu tvn och slappe! :)

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards