Alla inlägg den 28 december 2010

Av Christine - 28 december 2010 20:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Christine - 28 december 2010 19:33

Under julhelgen har det varit fullt upp och några längre inlägg har det inte hunnits med. Min julhelg har varit jätte bra, började med att jag åkte hem till mamma, pappa och mina två syskon på onsdagen innan julafton på grund av att vädret skulle bli sämre, och tur var väll det för det gick inte att ta sig någon stans på torsdagen och knappt julafton heller. På julafton skulle vi egentligen åkt till mormor och morfor men eftersom de var innesnöade så blev vi hemma istället. Åt julmat och öppnade fina julklappar, Tack!

 

Dagen efter julafton tog jag bussen och tåget mot helsingborg för att fira jul med Henke och hans familj. När jag väl kom till helsningborg blev det till att tura över sundet för att köpa något gott att dricka. Kvällen blev lugn och ingen utgång som det annars brukar bli den 25, vi satt hemma och hade trevligt istället. På annandagen brukar Henkes syskon och deras barn komma till helsingborg för att fira annandagen tillsammans. Tyvär kunde inte alla komma på grund av vädret men det blev ändå en väldigt trevlig kväll. :) Dagen efter tog vi tåget mot kristianstad.

 

Igår var det verkligen en sådan dag som man bara tar det lungt, vi gjorde inte direkt mycket och det var verkligen skönt. Idag har Henke varit iväg och pluggat lite och efter detta åkte vi tillsammans ner till stan för att handla lite nu efter jul. Blev en ny tröja till mig, lite smink, en ny våg, den gamla gick isönder för ett litet tag sedan, och jag och Henke ska börja vara nyttiga efter nyår och då lär en sådan behövas. Henke bytade sin gamla xbox konsol till den nya och vi köpte ett nytt spel till vårt wii, köpte lite annat smått och gott också som punt till dukningen på nyår som jag och Henke ska ordna.

 

Imorgon ska vi storhandla inför nyår och städa. Imorgon kväll ska vi dessutom på fest, var lite oväntat såhär en onsdag, men varför inte? :) Får se om jag hinner med ett inlägg innan vi ska till festen. Nu ska jag snart sätta mig framför tvn och mysa, och sen sängen.

 

Vill tacka ALLA för denna jul, både hemma hos mamma & pappa och hos Sören & Agneta, Tack för alla fina julklappar, den goda maten och det trevliga sällskapet! :) Just det, hoppas ni har det bra i Thailand Martin och Rebecca! Där kan man också koppla av efter julhelgen ;)

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards