Alla inlägg den 13 december 2010

Av Christine - 13 december 2010 21:06

Usch inatt har jag inte sovit många timmar, sjuk är jag och helt slut, ingen ork. Så idag fick jag bli hemma från skolan, efter vad jag hört från klasskamrater så missade jag inte så mycket - tur det! Så idag har jag tagit det lugnt och faktiskt fått gjort lite skolarbeten, fick diskat lite också.

 

Imorgon måste jag verkligen till skolan oavsett vad, då det är examination i didaktik, ska visa en filmsnutt på mig själv när jag arbetar med barnen, hatar att se mig själv och höra mig själv på film, men som tur är så är det bara min basgrupp på 4 personer och en lärare som skall se det. Sen blir det till att sätta igång med ett grupparbete som vi är tre om, ska nog gå bra.

 

Nu blir det till att förbereda inför imorgon sen blir det sängen, hoppas på att få sova lite mer denna natt.

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards