Alla inlägg den 8 december 2010

Av Christine - 8 december 2010 21:41

Idag var det dax att återgå till skolan igen efter 4 veckors praktik och jag får lov att säga att det var vääääldigt segt. Hade matte från 9-11.30 vilket är hyfsat långt tid, efter detta var det basgruppstillfälle då vi planerade inför pedagogiskt drama seminarium 5, det var inte så lätt att veta vad som skulle göras men förhoppningsvis så blev det rätt :) 

 

Idag har vi även hunnit med att storhandla för en vecka framåt och städat lägenheten. Annars ikväll har jag kommit på vad det ska inhandlas för julklappar, jätte glad! Ska bara komma på vad jag ska köpa till Henke och vad jag ska önska mig av henke, inte så lätt.... Tips någon? Har dessutom funderat på att åka över till Köpenhamn på fredag då jag skulle vilja se hur tivoli ser ut nu till jul, de har ju sin tomtevärld och massor av fina julsaker. Tror dock jag får lägga det på hyllan till nästa år ändå... Henke har tenta på fredag, inte säkert han orkar åka då..

 

Imorgon blir det skola igen, pedagogisk drama 4 sen naturvevetenskap, ganska tråkigt. Går hela dagen imorgon mellan 9-15. Nu blir det tvn lite till sen sängen.

 

Christine

 

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards