Alla inlägg den 14 december 2010

Av Christine - 14 december 2010 22:33

Idag har jag kännt mig bättre så idag blev det skolan. Hade filmredovisning som kändes som den gick jätte bra. Efter detta satt vi och jobbade lite, jag och två andra som hamnat i samma grupp till ett arbete, kändes som vi kom ganska långt så nu blir det till att göra resten över nätet, tror det ska gå super bra!

 

Resten av dagen har bestått av ytterliggare plugg, och tv. Kännts som denna dagen varit superlång, men det är kanske bara för att man fått mycket gjort. Aja, nu blir det tvn lite till sen sängen, har en lektion imorgon eftermiddag, verkar som ingen i klassen skall gå på den, ska jag då vara duktig och gå på den? Vi får se ;) Just det, ska kolla efter bra msuik till på lördag, då är det fest! :)

 

Christine 

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards