Alla inlägg den 17 december 2010

Av Christine - 17 december 2010 21:15

Idag har jag och Henke varit i stan, vi handlade de sista julklapparna som saknades. Det är så roligt att handla julklappar, synd att det är så dyrt bara, plånboken eeeeeekar nu. Henke behövde åka ut till Härlöv för att införskaffa några julklappar, men dit orkade jag inte följa med så jag tog bussen hem istället. Lite läskigt att åka med stadsbussarna till oss i detta väder. Bussen slirade och gled på väg upp över bron över tågspåren, inte så roligt, men hem kom jag i ala fall. När jag kom hem började jag att städa och lite sånt, imorgon är det ju fest :)

 

Annars ikväll har vi ätit middag och slagit in de inhandlade julklapparna så nu är alla klara.  Imorgon hinner jag nog inte med något inlägg, blir att förbereda inför festen och lite sånt. Nu blir det tvn och mys, tills syrran komer hit. Om hon nu kommer hit vill säga, tågen från lund till kristianstad har varit mycket försenade hela dagen. Återstår att se när och om hon kommer helt enkelt.

 

 

Christine

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards