Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Dator

Av Christine - 26 januari 2011 21:47

Efter råd och andras erfranheter så lutar det mot att jag så småningom köper mig en macbook, dock inte helt säkert än. Frågan är bara vilken man ska välja? Finns ju lite olika att välja på, macbook air blir tyvärr lite för dyr för mig, men sen finns där den vita macbook och de silvriga macbook pro. Jätte svårt att välja ju, den vita är faktiskt väldigt snygg och den passar min plånbok bättre än de andra, men samtidigt är den silvriga också jätte snygg. Vad hade du valt?

 

Christine

 
 
Sofie

Sofie

26 januari 2011 21:59

Svar; ska jag vara ärlig är de ett under att jag lyckades få dit min haha:) de va jättekrånligt. jag kan inte hjälpa dig för jag minns inte hur jag gjorde :P

http://aktaidiot.blogg.se

Christine

26 januari 2011 22:05

haha, ja jag får inte alls rätt på det! :P haha, nej det är ingen fara. :)

 
Sofia Werlin

Sofia Werlin

26 januari 2011 22:01

Jag gillar själv den vita macbook :)

Svar: haha ja jag tar det med en klackspark. Tyckte att kommentarerna var så roliga :P och ditt haha passade bra :D

http://Sofija.blogg.se

Christine

26 januari 2011 22:06

ja den är rätt snygg! :) ja ganska, verkligen skrattretande :P

 
Ingen bild

Carro!

26 januari 2011 22:03

Du blir inte av med mig Christine! Jag har aldrig suttit vid en pro men den är apples mest avancerande laptop. Det skiljer ju 2000 mellan den och den vita så det är ju hur du känner med ekonomin. Pro är ju utrustad med typ allt tror jag och den har bra minne, hårddisk och batteritid. Min kille har den vita och den duger men nu är han sugen på en pro haha så jag vet inte om man blir det efter ett tag :P Hade det varit jag, hade jag köpt pro bara för att! Min imac kostade lika mkt som den tror jag. Men den vita duger säkert den med, beror helt på vad man är ute efter men om du nu fotar och kanske får det som ett stort intresse hade jag satsat på macbook pro!

Lycka till!

Puss och kram Carro!

Christine

26 januari 2011 22:09

haha, jag vill inte bli av med dig Caroline! :) Såg förresten dig på stan idag, emn du var helt inne i din musik i lurarna ;) Ja de är ju så snygga båda två på olika sätt, så det är jätte svårt att välja. Jasså han är trött på den, haha, ja man blir kanske det eftersom den ändå är en av de äldre modellerna vad jag uppfattat det som. Jag ska absolut ha dina erfarenheter och kommentarer i tanken när jag väl väljer. Tack för hjälpen vännen! Kramar!! :)

 
Ingen bild

Carro!

26 januari 2011 22:15

Haha vad bra! Nej gjorde du? Jag är inte kontaktbar med omvärlden när jag lyssnar på musik så ta det inte personligt om jag inte hälsar :P Ja det är lite svårt, du kan ju gå in i affären och prata med dem, säg vad du gör att du pluggar och fotar lite och sånt. De brukar ju även vara bra på att ställa frågor som gör att man fattar sitt beslut lättare :) Jag tror att du blir nöjd med vilken du än tar, det är ju ändå trots allt mac vi talar om ;)

Christine

26 januari 2011 22:25

ja :) haha nej det är absolut ingen fara! ja vi var där inne idag så man är ju mer sugen än innan, om man säger så, haha. Dom hade faktiskt rabatt, men bara 6%, genom nätet är det 10%. Ja hellst ville dom att jag skulle ha air såklart :P Ja jag tror det med, haha eller hur, det kan ju inte bli fel ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 11 april 2011 22:12

Idag är det måndag och idag åkte jag till kristianstad för att klippa mig, med följde Emma som var ledig och inte hade något för sig idag, hon var mitt stöd hos frisören, haha. Jag klippte faktiskt av mig håret, la i lite mörkare slingor så nu känner...

Av Christine - 3 april 2011 19:22

Denna helgen har varit ganska så fullsmockad. I fredags blev jag upphämtad av en kompis, vi körde till byn, köpte lite sprit, jag köpte min klocka, vi handlade lite mat och sen åkte vi in till Nova Lund och mötte upp två andra vänner, behövdes lite n...

Av Christine - 31 mars 2011 21:24


Igår var det fest med tjejerna och sedan dans på kåren, var riktigt kul trots att det inte var så mycket folk. La mig vid halv tre tiden och de andra ja, enligt ryktena var de uppe liiite längre, haha. Men men, jag var glad jag kom i säng hyfsat tidi...

Av Christine - 29 mars 2011 18:10

Så, då var man tillbaka igen efter ett uppehåll som har varit ganska rörigt, ledsamt och förvirrande av olika anledningar.    Just nu bor jag i allafall hos mina föräldrar, ska jag bo här i en månad innan jag flyttar till egen lägenhet, som jag s...

Av Christine - 8 mars 2011 21:40

Igår var jag inte hemma på hela dagen nästan. Var först praktik hela dagen sen åkte jag hem om en snabb runda sedan åkte jag hem till Emmy och Igor och umgicks med dem och deras dotter. De bjöd mig på middag också och det var jätte gott, super tacksa...

Presentation


20 årig tjej från Kristianstad i skåne som skriver om allt som kommer mig kring, allt från pluggandet till förskollärare till min vardag tillsammans med min pojkvän, familj och vänner.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards